Dubai en Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Nikeh Dickhoff - WaarBenJij.nu Dubai en Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Nikeh Dickhoff - WaarBenJij.nu

Dubai en Nieuw Zeeland

Het eerste deel van mijn wereldreis begint met een paar dagen Dubai. Vanuit Dubai vlieg ik door naar Nieuw Zeeland waar ik voor onbepaalde tijd ga reizen en werken. Ik land in Christchurch (Zuidereiland) en zal vanaf daar via het Noordereiland en Fiji richting Australië en Indonesië reizen. Waar mijn reis eindigd en wanneer ik terug kom weet ik niet. Dat maakt alles alleen maar leuker en spannender. Tot ooit!

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2014

Bye Bye NZ, Hello Indonesia

27 Januari 2014

Life is good!

17 December 2013

Een week in het leven van Nikeh.

10 November 2013

Time flies when you're having fun!

16 Oktober 2013

Ter land, ter zee en in de lucht
Nikeh

Hallo allemaal, Op deze site ga ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld. Ik heb er mega veel zin in en hoop dat er veel mooie verhalen en foto's uit zullen voortkomen. Groetjes, Nikeh

Actief sinds 10 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5560

Voorgaande reizen:

15 September 2013 - 30 November -0001

Dubai en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: