Nog 2 nachtjes te gaan - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Nikeh Dickhoff - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes te gaan - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Nikeh Dickhoff - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes te gaan

Door: Nikeh

Blijf op de hoogte en volg Nikeh

13 September 2013 | Nederland, Scheveningen

Een paar dagen geleden fietsen ik langs de Scheveningse bosjes. De vaart zat er goed in want ik had keiharde wind mee. Deze wind zorgde er wel voor dat overal op de weg takken en bladeren lagen. Ineens drong het tot mij door. De zomer is voorbij en de herfst staat voor de deur. Maar niet voor mij! Gelukkig mag ik zondag beginnen met mijn Endless summer avontuur. Voor de niet surfers onder ons. Endless summer is een surf documentaire uit 1967 waarin twee jongens de winter op het noordelijk halfrond ontvluchten om eindeloos te genieten van de zon en goede golven op het zuidelijk halfrond. Precies wat ik van plan ben dus! Al zal het niet alleen maar surfen worden maar zal ik ook genoeg andere mooie dingen gaan doen.

Zondag begint mijn reis om 15.30 met een slechts 6.5 uur lange vlucht naar Dubai. Het Dubai waarover ik gisteren las dat het daar de komende dagen 40 graden zal zijn. 40 Graden ja. Dat word nog wat. In Dubai zal ik 2 dagen blijven voor ik woensdag ochtend weer het vliegtuig instap richting Nieuw Zeeland. Een iets langere vlucht dit keer. Wanneer ik in Christchurch (Zuidereiland) aankom heb ik hier een hostel geboekt voor 2 dagen. Na deze 2 dagen ligt eigenlijk alles open. Het grove plan is om via Fiji, Australië en Indonesië ooit weer huiswaarts te keren. Wanneer weet ik niet. De tijd zal het leren. Eerst maar eens gaan genieten van alle mooie avonturen die ik mee ga maken. Ik ga proberen iedereen zo goed mogelijk op de hoogte te houden en hoop dat jullie mijn verhalen met plezier gaan lezen.

Tot ooit!
X Nikeh

  • 15 September 2013 - 17:10

    Agnes Middendorp:

    Hallo Nikeh, heel veel success en gelukt op je reis ., we gaan je volgen , groetjes Agnes en Piet

  • 15 September 2013 - 17:44

    Aad En Sybille Boogaard:

    Hallo Nikeh,

    We zijn zeer benieuwd naar je reisverhalen. Voorlopig een goede reis gewensten veel plezier en avontuur.

    Liefs Sybille en aad

  • 15 September 2013 - 18:06

    Harry Dickhoff:

    Hey kanjer,

    Ben trots op je en zal je blog af en toe even lezen voor een update. Geniet maar lekker van deze reis zonder eind.

    Groet,
    Harry

  • 15 September 2013 - 20:30

    Renate Erkens:

    Hoi Nikeh,
    Leuk dat je zo'n blog bijhoudt. Ik zal het met veel plezier lezen. Veel plezier! Ben je goed aangekomen inmiddels?
    X van Renate

  • 15 September 2013 - 20:30

    Renate Erkens:

    Hoi Nikeh,
    Leuk dat je zo'n blog bijhoudt. Ik zal het met veel plezier lezen. Veel plezier! Ben je goed aangekomen inmiddels?
    X van Renate

  • 15 September 2013 - 20:32

    Dion:

    Trots op je zus! Heul veel plezier! Geniet van al het moois! Ik ga je uiteraard volgen.
    Als je maar wel weer een keer terug komt! Dikke kus!

  • 15 September 2013 - 20:49

    (Tante) Wil :

    Hoi Nikeh,
    Wat een avontuur gaat dat worden.
    Ik vind je super stoer en ik ga je zeker volgen !!
    Liefs-------Wil

  • 15 September 2013 - 22:48

    Sjaan:

    Hoi kanjer, wat een lef heb jij om dit te doen. Veel plezier en geluk. Ook ik ga je volgen. Lieve groetjes Sjaan.

  • 16 September 2013 - 08:12

    Iris Dickhoff:

    We gaan je natuurlijk volgen, heel leuk om te lezen en foto's te zien. Heel veel plezier !

  • 16 September 2013 - 10:36

    Nellie Dickhoff:

    wat een onderneming Nikeh.... ga je volgen, geniet van je mooie reis!!! Nellie xxl

  • 16 September 2013 - 10:59

    Nel En Ron:

    Ha Nikeh,

    Wij vinden het harstikke stoer van je om zo`n reis te maken.
    Dus wij wensen jou een hele leuke tijd,maar wees voorzichtig en kom heel terug.
    Wij gaan je zeker volgen

    Groetjes Nel en Ron

  • 16 September 2013 - 11:45

    Nanette:

    Heeeel veel plezier. Geniet ervan, het wordt vast een geweldige ervaring!!
    Groeten
    Nanette

  • 17 September 2013 - 09:01

    Yvonne:

    Hoi Nikeh,hoop dat je een mooie tijd zal hebben,geniet er van,je bent maar een keer jong ;-)

    Liefs, Yvonne.

  • 17 September 2013 - 12:36

    Jannie Grooten:

    Hallo Nikeh, wat een geweldig avontuur ga je tegemoet. Zal je je goed insmeren tegen die hete zon.
    Ik wens je heel veel plezier en een reis zonder ongelukken.
    Liefs van Jannie.

  • 17 September 2013 - 22:47

    Ingrid:

    Mijn jongste nicht op wereldreis....Trots op je dat je dit doet en heul stiekem een klein beetje jaloers op je ;-) geniet van al het moois wat op je pad komt!!!! En ik ga een klein btje met je mee genieten hier. ENJOY IT!!!! XXX ING

  • 18 September 2013 - 22:06

    Ingrid :

    Hoi Nikeh☺

    Ik vind je echt heel stoer dat je dit doet, ben ook zeer benieuwd naar je avonturen !!
    Groetjes Hans en Ingrid xxx

  • 19 September 2013 - 22:42

    Mabel:

    Hoi Nikeh, gaaf hoor dat je zo'n trip gaat maken. Geniet van al het moois onderweg. Ook ik probeer je te volgen.
    Lieve groetjes, Mabel

  • 23 September 2013 - 20:51

    Kees & Anneke:

    Hallo Nikeh,
    je gaat hoogstwaarschijnlijk de mooiste tijd van je leven beleven. Geniet met volle teugen. Wij gaan je zeker volgen en genieten op afstand mee.
    Veel liefs en wees voorzichtig,

    Kees & Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikeh

Hallo allemaal, Op deze site ga ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld. Ik heb er mega veel zin in en hoop dat er veel mooie verhalen en foto's uit zullen voortkomen. Groetjes, Nikeh

Actief sinds 10 Sept. 2013
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 5583

Voorgaande reizen:

15 September 2013 - 30 November -0001

Dubai en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: