Life is good! - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Nikeh Dickhoff - WaarBenJij.nu Life is good! - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Nikeh Dickhoff - WaarBenJij.nu

Life is good!

Door: Nikeh

Blijf op de hoogte en volg Nikeh

27 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Raglan

Hallo allemaal,

Oke, ik moet het toegeven. Mijn dagboek heeft zich verstopt onder een dikke laag stof en mijn blog is ook al een flinke tijd niet bijgewerkt. Om eerlijk te zijn doe ik op het moment ook niet heel veel bijzondere dingen. Aangezien mijn geld bijna op was ben ik nu hard aan het werk in het hostel en mijn extra bijbaantje in een restaurant. Dit betekent niet dat ik het niet naar mijn zin heb. Ik surf nog steeds zo veel mogelijk en heb een goede groep vrienden om me heen waarmee ik leuke dingen doe. Ik heb de tijd van mijn leven en geniet van iedere dag!

Genieten. Daar ga ik het even over hebben. Iedere dag heb ik wel een momentje dat het plotseling tot mij doordringt hoe goed ik het heb. Het kan een schitterende zonsondergang zijn, een perfecte golf, een gast in het hostel die zegt wat een toffe tijd hij hier heeft of simpelweg een lekkere maaltijd en goede vrienden om je heen. Het kan ieder moment van de dag zijn. Soms iets heel kleins. Maar plots dringt het tot je door dat je aan het genieten bent. Dat je op dat moment nergens anders zou willen zijn dan waar je op dat moment bent. Wanneer je deze momenten bewust meemaakt besef je hoe goed je het hebt! Ook wanneer je eigenlijk helemaal niet lekker in je vel zit en het iedere dag regent en het even niet mee zit is er altijd wel een momentje van geluk. Uit deze momenten kun je positieve energie putten. Wanneer je bewust geniet zal het allemaal wel weer goed komen!

Kia Ora,
Nikeh





  • 28 Januari 2014 - 07:46

    Herman Broekmans:

    Dat klinkt allemaal heel goed, waarbij het belangrijkst is dat je gelukkig bent. Ook als herinnering zal dat wat je nu beleeft heel belangrijk blijven in je leven!
    Dus: blijf genieten!!

    Het ga je goed!

    'Ome' Herman

  • 28 Januari 2014 - 10:39

    Sjaan:

    Hou het vast !! geniet nog een paar maanden, neem het mee naar huis, dit kan niemand jou meer afpakken. Veel plezier nog en tot de volgende brief. Lieve groetjes Sjaan.












  • 28 Januari 2014 - 21:57

    Bruuur:

    Mooi stukje stukje zus! Je hebt helemaal gelijk. Zal er ook weer wat meer bij stil gaan staan:) Thanks! Enjoy!! Kus!!!

  • 11 Februari 2014 - 20:28

    May-Brit:

    Wijze woorden meiske........je begrijpt al jong waarom het gaat! Goed van je en hou dat heel je leven vast :-). Ik zei altijd tegen Nathalie: je kijkt wel maar zie je het ook? Nou Nikeh geniet van alle mooie dingen, groot maar vooral klein, dat maakt iemand groot. Groetjes May-brit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikeh

Hallo allemaal, Op deze site ga ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld. Ik heb er mega veel zin in en hoop dat er veel mooie verhalen en foto's uit zullen voortkomen. Groetjes, Nikeh

Actief sinds 10 Sept. 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 5556

Voorgaande reizen:

15 September 2013 - 30 November -0001

Dubai en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: