Een week in het leven van Nikeh. - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Nikeh Dickhoff - WaarBenJij.nu Een week in het leven van Nikeh. - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Nikeh Dickhoff - WaarBenJij.nu

Een week in het leven van Nikeh.

Door: Nikeh

Blijf op de hoogte en volg Nikeh

17 December 2013 | Nieuw Zeeland, Raglan

Zo dat werd wel weer eens tijd he. Een nieuwe update vanuit Nieuw Zeeland.
Ik ben inmiddels bijna 2 maanden in Raglan. Wow, 2 maanden al. De tijd vliegt! Dat is een goed teken want dat betekend dat ik het naar m'n zin heb. Meer dan dat zelfs. Ik heb de tijd van m'n leven. Het is bijna eng hoe leuk ik Raglan vind! Mijn leven hier heeft inmiddels wat regelmaat door het werk in het hostel. Ik zal in deze update een gemiddelde week uit mijn leven hier beschrijven. Zo weten jullie allemaal waar ik me mee bezig hou hier aan de andere kant van de wereld.

Maandag:
Een vroege surf sessie rond 6 uur om om 10 uur te beginnen met mijn schoonmaakwerkzaamheden in het hostel. Om 13.00 ben ik klaar en ga ik tennissen of zwemmen. s'Avonds eten we met alle staf van het hostel en hangen we rond bij Paddy's Van (het busje van collega Paddy)

Dinsdag:
De hele ochtend vrij! Dus tijd voor een goede surf sessie en een flink stuk hardlopen. Na een broodje ei begin ik om 15.00 als receptionist van het hostel. Mensen inchecken, boekingen aannemen, de was doen, mensen leren surfen en dat soort dingen. Om 21.00 zit mijn shift erop en ga ik na een filmpje lekker slapen.

Woensdag:
Deze dag begint zoals meestal vroeg voor een surfsessie. Om 9.00 begint mijn werk als cover. Ik help receptie en de schoonmakers waar nodig. Om 14.00 ben ik klaar en doe ik met Erica (collega) vissen bij de wharf. Niet dat we heel succesvol zijn tot nu toe maar het gaat om het idee! Nadat we onze vangst netjes terug gooien in het water gaan we s'avonds nog maar eens lekker surfen!

Donderdag:
Vandaag ben ik weer schoonmaakster en maar ik alle bedden op, geef ik de badkamers een goede beurt en zorg ik ervoor dat de keuken spik en span is! Dit alles natuurlijk na een goede ochtend sessie! Na werk ga ik kayaken of SUPen voor een goede work-out.

Vrijdag:
Zoals de dag al zegt ben ik vrij! Op mijn vrije dagen surf en relax ik vooral veel. Lekker de hele dag op het strand!

Zaterdag
Nog een vrije dag! Whoohooo!

Zondag
Na (heel verrassend) een vroege surf sessie begint mijn receptiewerk deze dag om 9.00. Nadat ik alle mensen heb ingecheckt en de was heb gedaan ben ik om 15.00 klaar om van de rest van de dag te genieten. Meestal doe ik dit door lekker in de zon te liggen en s' avonds een feestje te vieren! Zondag is sunday sessions tijd. Vanaf 4 uur s' middags is er feest bij de lokale bar. Een klein buiten festival!

Geen slechte week dacht ik zo! Ik ga het hierbij houden voor deze keer. Wel wil ik jullie allemaal een geweldige kerst en oud en nieuw wensen! Wij gaan het hier in het hostel groots aanpakken dus ik heb er zin in!

Als laatst wil ik iedereen bedanken voor het lezen van mijn verhaaltjes en lieve reacties! Mocht iemand willen skypen kun je het altijd laten weten:)

Kia Ora!
Nikeh

Ps. Ik heb een ticket naar Bali geboekt voor 14 mei!

  • 17 December 2013 - 20:40

    Carool Amsing:

    Ha Nikeh,
    Wat een leven, heerlijk en dan te bedenken dat het hier grauw en miezerig weer is en de dagen kort.
    Maar volgende week heerlijk vakantietijd en de kerstperiode hier heeft altijd wel gezelligheid. Jouw kerst zal wel een bbq zijn aan het strand ;-)
    Goed te lezen dat je echt hebt leren schoonmaken!!!
    Geniet van alle mooie zaken en ik wens je een prettige kerst en een prachtig feest met oud & nieuw,
    Carool

  • 17 December 2013 - 20:40

    Leonie:

    Klinkt lekker hoor zussss ;-)
    Gaaf dat het pakketje ook zo snel is aangekomen!!
    Kerstavond even Skypen met de hele familie.. Wordt vast gezellig.

    Geniet ervan daar!

    Dikke kus X

  • 17 December 2013 - 21:06

    Els:

    Joow nikeh,,

    Lekker bezig! Ik wist eigenlijk ook niet dat je kon schoon maken:p
    Chill dat je ook zo veel kan surfen, je zult wel al bijna pro zijn!
    Heeeel veeel plezier nog daar!
    Btw; Ik kreeg van docent te horen dat hij het vreemd vond dat jou naam bij de maker van mijn visie te staan:p ofcourse doordat ik nog steeds die koelkast van n laptop van jou heb. Hij dient me nog prima;) en je wetsuit ook;) moet ik toch altijd weer aan je denken:p
    Surf ze xxx

  • 17 December 2013 - 21:20

    Ingrid:

    Hoi Nikeh,

    Wat een heerlijk leventje heb je daar

  • 17 December 2013 - 21:23

    Ingrid :

    Er ontbreekt nog een stukje ha ha,
    Ik had geschreven geniet er maar heeeeeeel veeeel van!
    Fijne kerstdagen en een goed 2014!!

    Groetjes Hans en Ingrid x

  • 17 December 2013 - 21:50

    Bruuur:

    Vet hoor zus! Mooi weekie zo!
    Thans btw voor je kaartje:-) super leuk!

    We skypen ff met de kerst..

    Ps. Ook alweer een ticket naar Nl geboekt? We zoeken nl nog een goeie schoonmaakster...

  • 18 December 2013 - 09:56

    Sjaan:

    Bah ....... wat een leven ik snap niet dat je het uithoud daar.........grpj. .....Ik wens jou nog veel plezier,fijne feestdagen(voor zover dat gevierd wordt) en net zo veel plezier in 2014. Groetjes Sjaan XX.

  • 18 December 2013 - 09:56

    Sjaan:

    Bah ....... wat een leven ik snap niet dat je het uithoud daar.........grpj. .....Ik wens jou nog veel plezier,fijne feestdagen(voor zover dat gevierd wordt) en net zo veel plezier in 2014. Groetjes Sjaan XX.

  • 18 December 2013 - 11:30

    Faye:

    Supper leuk Naaijkie!!

  • 18 December 2013 - 11:33

    Lissa:

    Mate! Klinkt ge-wel-dig daar!

    Keep on the good vibes :-) X

  • 19 December 2013 - 09:07

    Angie:

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
    Ik wi dat leven! Klinkt als perfect!!!
    Maar Nik! Volgens mij Kom jij 10 kilo lichter terug! Hahahahaha!
    Dikke knuffel!!!xxxxxx

  • 21 December 2013 - 11:47

    Wil:

    Hoi nicht,
    k Ben bijna jaloers.Maar ik ben te oud om op zo n plank
    te staan,laat staan om er mee de zee in te gaan.
    Schoonmaken zou me nog wel lukken,maar dat doe ik dan wel hier.
    Waarmee ik wil zeggen: geniet jij maar van alle leuke dingen, t is je van harte
    gegund.
    Wish you a Merry Christmas and a Happy Newyear.
    xxxx




  • 21 December 2013 - 17:09

    Nel En Ron:

    Hoi Nikeh,

    Ik kan mij voorstellen dat jij het naar je zin heb.
    Het klinkt allemaal geweldig behalve het schoonmaken maar
    ik begrijp dat je dat op de koop toe neem.
    Ook wel weer stoer van jou.
    Nikeh, fijne feestdagen in de zon en geniet maar lekker.
    groetjes, Nel en Ron

  • 23 December 2013 - 22:41

    Magda:

    Hoi Nikeh,

    Het lijkt me heerlijk zo'n leventje. Leuk om je verhalen te lezen.Geniet er maar lekker van hoor.
    Verder wensen wij jou heel fijne kerstdagen en een goed en gezond nieuwjaar.

    Groetjes xx Ton en Magda

  • 03 Januari 2014 - 20:20

    Karel V.d. Mark:

    Lieve Nikeh,

    Bij het lezen van jou werkweek zie ik dat je het prima voorelkaar hebt.
    Een paar uurtjes werken, dan wat sporten, daarna relaxen en ook nog feesten, het kan niet beter.
    Stiekem ben ik een beetje jaloers.
    Geniet er zo lang mogelijk van.


    Groetjes en een gezond en gelukkig 2014.

    Karel & Yvon

  • 25 Februari 2014 - 10:16

    Yvonne:

    Hoi Nikeh,

    Ik vind je foto's erg leuk,geniet zo lang het kan,Bali staat ook op ons verlanglijstje.
    Emile en Sanne zijn er van de zomer geweest hadden daar de tijd van hun leven.

    Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikeh

Hallo allemaal, Op deze site ga ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld. Ik heb er mega veel zin in en hoop dat er veel mooie verhalen en foto's uit zullen voortkomen. Groetjes, Nikeh

Actief sinds 10 Sept. 2013
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 5550

Voorgaande reizen:

15 September 2013 - 30 November -0001

Dubai en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: